Bird park

11 oktober 2017 - Kuala Lumpur, Maleisië

Jongens, slecht weer, zeer laaghangende bewolking waar af en toe regen uit valt. Eerst maar eens ontbijten. We besluiten toch het Bird park te bezoeken, weer of geen weer. Maar bij het verlaten van de taxi begint de zon al weer te schijnen.

Het Bird park is is kleiner dan gedacht en het aantal soorten vogels is wat eentonig. Bovendien is het een beetje viezig... Maar toch wel weer een hele leuke ervaring en het heeft ons weer zo'n anderhalf uur 'uit de kroeg' gehouden.

Dan nemen we een taxi naar een beroemde winkel ter plaatse, Peter Hoe. Ineke heeft ervan gelezen en wil er graag naar toe. Uiteraard ga ik dan graag mee, maar ik weet eigenlijk niet wat me te wachten staat. Blijkt het een kruising tussen Xenos, Maison Riviera en nog wat van dat soort winkels te zijn. Kijken naar placemats, tasjes, hoedjes en andere prullaria. Zoals Ineke opmerkt: "jij vindt dit vast een vreselijke winkel". Huh huh....

Snel weer weg en in de relaxstand. Het is weer zo vreselijk warm en vochtig! Maar aan het zwembad is het goed toeven.

We besluiten dat we vanavond, de laatste echte avond in Maleisië, op een gezellig terras wat gaan borrelen en eten. Vlak onder de Petronas Twin torens is zo'n terras. Hier zitten we uitstekend en hebben goed zicht op het langslopende volk. En, zie filmpje, krijgen vlak voor onze neus een geweldig waterballet te zien!

Terug in appartement ingecheckt voor vlucht van morgen. We hebben een extended check out, waardoor we tot 19.00 over het appartement kunnen beschikken. Dat is een fijn idee!

1. Paul:
    11 oktober 2017
    haloo Ineke en hans moj de footoos groetjes van Daniël en paul.
  2. Mieke:
    11 oktober 2017
    Ja vogelparken kunnen flink stinken.
    Zelf werd ik altijd misselijk in de flamingo verblijven. Jos zou ongetwijfeld al jullie gefotografeerde vogels kunnen benoemen, helaas kan ik alleen reageren met: leuke foto's.
  3. Ton:
    11 oktober 2017
    Jongens het was mooi vonden wij en voor de thuisreis alles goeds en we zienjullie graag weer in ons midden. Pappa en annemarie
  4. Eric:
    11 oktober 2017
    IMG_6021 vind ik (Eric) de mooiste.
    Heb nog een fijne, mooie laatste dag en vlieg voorzichtig.