Een leuke dag in KL

10 oktober 2017 - Kuala Lumpur, Maleisië

Na een lekker ontbijtje beginnen we vandaag met het mooiste uitzichtpunt van KL:  de televisietoren. Met sky deck op ruim 300 meter hoogte. Het is trouwens de hoogste toren van Maleisië, in totaal 421 meter. Boven gekomen blijkt dat het mooie weer zoals we dat beneden zagen erg tegenvalt. Het het helaas behoorlijk heiig, waardoor het zicht uiteraard niet optimaal is. Desalniettemin kunnen we behoorlijk genieten van een fenomenaal uitzicht.

Eenmaal weer beneden besluiten we verder te gaan naar Chinatown. Daar belanden we weer in een absoluut lunchtoppertje. Aangeschoven locals (want zo druk is het in dit 'etablissement') vertellen ons dat we een zeer juiste keuze hebben gemaakt, onder andere 'La la noodles', spicy soep met schelpdiertjes en uiteraard heel veel noedels.

Aan het einde van de middag richting de Twin Towers gelopen en daar lekker geborreld, met koffie en taart... Terug thuis weer genieten van de lichtshow die elke avond gehouden wordt op de KL Tower waar we vanuit het appartement een prachtig uitzicht op hebben.

1. Heleen:
    11 oktober 2017
    die neus van jullie voor lekker eten werkt echt wereldwijd, hè..