Spice garden

6 oktober 2017 - Batu Ferringhi, Maleisië

Na twee dagen lui aan het zwembad willen we toch wel weer even in beweging komen. Het komt dus goed uit dat er nog een attractie voorhanden is die al wat langer op ons lijstje stond: Spice garden. Met de reguliere bus zo'n 20 minuten van ons hotel vandaan.

Ik vraag Ien zojuist hoe zij Spice garden zou omschrijven en spontaan komt zij met 'een open tropische plantenkas' en ook 'too hot to handle'. Het is een fantastische vegetatie. Jullie weten allemaal wel dat ik nou niet mijn expertise op het groen heb liggen, maar ook ik kan van zoiets genieten. Al zou ik echt niet weten wat ik vandaag precies heb gefotografeerd...

Omdat het vannacht heel hard heeft geregend is de lucht schoon en is het vandaag nog een paar graden warmer, zo'n 34°C... En de luchtvochtigheid ter plekke is gigantisch. We houden het een uur vol om het park vervolgens weer uit te drijven. Watertje in de snackbar aan de overkant, met prachtig zeezicht.

Daarna de bus in terug naar het hotel, zwembad, boekie lezen, enzovoorts. Lekker man!

1. Mieke:
    6 oktober 2017
    Dat ziet er prachtig uit !
    Mooie foto's hoor Hans!
  2. Paul:
    7 oktober 2017
    Mooi! Geen paardenbloemen. Denk ik.
  3. Heleen:
    11 oktober 2017
    word er stil van, wat een overweldigende natuurpracht!