Onderbroekenlol

23 juni 2018 - Atri, Italië

De morgen begint met prachtig licht, voor het eerst zien we de bergen van het Gran Sasso gebied zonder wolken. Bovendien is de lucht helemaal opgeklaard na de stortbuien van gisteren. We gaan doen waarvoor we gekomen zijn, pleintje, slenteren, koffie op een terrasje. In Atri. Hele leuke plek, missie geslaagd. Om het af te toppen trakteren we ons na een uurtje slenteren door deze historische stad op een Affogato: ijs gedrenkt in Italiaanse espresso. Lekkerrr!!!

Een andere missie is al oud en staat sowieso op de agenda bij vakantie in Italië: onderbroeken scoren bij de Coop. Bij een Ipercoop wel te verstaan. Van het merk Pompea; welke andere? Op internet gezocht en verdomd, er is een Ipercoop in Pescara. Lang verhaal kort, ze hebben wat ik zoek! Voorraad aangevuld!

De rest van de middag lezend doorgebracht en vanavond gegeten in dezelfde tent als gisteravond. Heel erg lekker voor weinig!

Morgen vertrekken we uit deze Agriturismo, maar blijven in de buurt. We hebben een andere Agriturismo een paar kilometer verderop geboekt. Had al eerder onze voorkeur, maar was toen niet beschikbaar. Nu dus wel, leuk!!

1. Mieke:
    24 juni 2018
    Altijd fijn wanneer je iets vindt wat je ook graag wilt vinden. ..
    Zo te lezen hebben jullie een heerlijke vakantie.
  2. Eric:
    24 juni 2018
    Hoe zoiets simpels als een onderbroek zo belangrijk en fijn kan zijn! Zo te zien zijn dat geen ballenknijpers, maar boxershortjes?
  3. Hans:
    24 juni 2018
    En zo is het! Het zijn geen boxershorts, maar zeker ook geen ballenknijpers, neen, slipjes van heerlijk zacht katoen. Met ribbeltjes...