Entropia

30 september 2017 - George Town, Maleisië

Voor vandaag hebben we verschillende opties bedacht, afhankelijk van de weersomstandigheden. Hoewel het er een heel stuk beter uitziet dan gisteren, komen we toch uit op het 'weerneutrale' bezoek aan Entropia: de vlindertuin van Maleisië. Het was de trip van ongeveer een uur meer dan waard. Jos zou dit geweldig hebben gevonden!
Verder vandaag rustig aan gedaan. En net als we besluiten voorlopig geen verhalen meer over eten op te schrijven, eten we vanavond een van de lekkerste gerechten tot nu toe: 5-spice marinated pork in garlic. We hebben nog nooit zulke lekkere spekblokjes gegeten. Ook de eerste maal tijdens ons verblijf echt 'no spicey' (vrij naar onze Indische vriend in Malakka). Het bestaat dus wél. Daarbij een biertje voor Ien en een 'homemade barley met lime' voor mij... wist ik veel! Blijkt er gerst in het drankje te zitten. Even wennen, maar best lekker... Nu voorlopig (misschien) echt geen etensverhalen meer!

1. E. Braal:
    30 september 2017
    Ja, mooie foto's!
    En morgen naar de formule 1 in Maleisië kijken?
  2. Mieke:
    30 september 2017
    Klein traantje weg pinken bij het zien van Hans als fotograaf in de vlindertuin
    Mooie foto's ! ook van Ien met vlinder op haar hand .
    Had je een citrusachtig geurtje op? Dat vinden vlinders heerlijk .
  3. Hans:
    1 oktober 2017
    Nee, maar blauwe jurk, blauwe vlinder en we hebben ook een foto van een witte vlinder die op mijn haar ging zitten...
  4. Hans:
    1 oktober 2017
    Vanochtend ontbijtafspraak met Max gehad. Vanmiddag uiteraard kijken, 17.00 onze tijd!