En de reis gaat verder...

16 juni 2018 - Caramanico Terme, Italië

Hoewel het weer nog steeds niet stabiel is besluiten we in de Abruzzen te blijven. Maar wel naar een ander gebied. Dus nemen we na het ontbijt afscheid van onze gastvrouw in Il Palazzo en rijden in de richting van onze volgende stop, Caramanico Terme. We hebben gisteravond via Booking een hotelletje geboekt. Wilden in verband met het weekend zeker zijn van een plekje. Deze plaats ligt in het natuurpark Majella en het schijnt een hele fijne stek voor mooie wandelingen te zijn. Dus...

Weer een prachtig ritje. Koffie onderweg staande aan de bar en lunchen met een broodje mortadelle.

Zojuist even het dorpje verkend, mooi centrumpje en het zo langzamerhand onvermijdelijke ijsje gescoord! En 0-bier voor mij, flesje wijn voor Ien.

Voor vanavond restaurantje geboekt.

Hopen op mooi weer morgen, dan gaan we wandelen. De hoteleigenaar heeft ons een groot aantal suggesties gedaan, dus dat komt wel goed. We gaan dezelfde strategie als eergisteren hanteren: bij mooi weer morgen wandelen we en blijven dan een nacht extra in Caramanico Terme.