Hangen in Chinatown en Farrer Park

24 september 2017 - Singapore, Singapore

Mensen wat een hitte en dat geheel vrijwillig 😎. We besluiten vandaag spieren en gewrichten wat rust te geven en brengen de ochtend door in een shopping mall in Chinatown. Score: 0. Zoals Ien opmerkt: "we kunnen het dus wel".

Na nog wat gekeutel op de kamer besluiten we een groot park, Farrer Park, te bezoeken, om daar wat van de schaduw te genieten... Maarrrr:

1) voordat we de juiste weg hadden gevonden waren we toch wel weer 45 minuten verder,

2) half Little India was ook op de gedachte gekomen om naar Farrer Park te gaan,

3) je kon niet van de looppaden af en

4) het enige terras van het park was vanwege een trouwerij niet voor ons toegankelijk.

Duidelijk? We kunnen best veel hebben, maar opeens waren we blij dat we morgen Singapore verlaten. En toch blijft het een fantastische stad. Op loopafstand, dit keer echt, lees 15 minuten, is er nog een uitkijkpunt (bovenop woontorens van 50(!) verdiepingen) waar we einde middag begin avond nog even van het uitzicht hebben kunnen genieten. Daarna weer tussen heel veel Aziaten op een eetmarktje kip gegeten, best lekker!

Morgen gaan we met de bus naar Malakka, zo'n vier uur reizen. Deze plaats ligt tussen Singapore en Kuala Lumpur aan de westkust van Maleisië. De bus vertrekt om 10.00 uur en we hebben mooie gereserveerde zitplaatsen. Zin in!!

1. Henk:
    24 september 2017
    Hi Hansy, mooie foto's weer. En goede schoenen ook!
    Sterkte morgen in de bus.
  2. Hans:
    24 september 2017
    Ja, zulke schoenen heb jij niet hè 🤓🤓
  3. Eric:
    24 september 2017
    Leuke foto's, leuke avonturen tot nu toe. Maarre ... Ineke, serveren ze in Singapore niet ècht bier, i.p.v. Heineken? Nee hoor, drink wat je lekker vindt zolang je kan, want of je in islamitisch Maleisië alcohol vindt ...